جملات با "بعدا"

Anonim
جملات با "بعدا" - دانشنامه

محتوا

رابط "بعد" از آنجایی که نشان می دهد یک عمل پس از دیگری رخ داده است ، به گروه اتصالات سفارش تعلق دارد. مثلا: آنها ما را به گروههایی تقسیم کردند و بعد، آنها این شعار را به ما دادند.

کانکتورها کلمات یا عباراتی هستند که به ما امکان می دهد رابطه ای بین دو جمله یا جمله را نشان دهیم. استفاده از اتصالات از خواندن و فهم متون مطلوب است زیرا انسجام و انسجام ایجاد می کنند.

اتصالات سفارش دیگر: اول از همه اول از همه بعد طرف ، اول ، بالاخره

• این می تواند به شما خدمت کند: اتصالات

جملات مثال "بعدا"

1. مطبوعات روزنامه را با رسوایی ضبط کردند و بعد، آن روز صبح خبر به هر خانه ای رسید.
  2. در سفر مدرسه ما به یک مزرعه رفتیم ، بعد به یک فروشگاه هدیه و بالاخره دوباره سوار اتوبوس شدیم.
  3. غذاخوری مدرسه ابتدا وارد بچه های کلاس 4 شد ، سپس بچه های کلاس 1 ، بعد کلاس 2 و 3 و در نهایت کلاس 5 ، 6 و 7.
  4. شنبه شب فیلم خوبی دیدیم و بعد ما در خانه کارمن شام خوردیم.
  5. بیت لحم به تئاتر رفت و بعد او به هتلی که در آن اقامت داشت بازگشت
  6. گاستون و رومینا برای تحصیل انگلیسی و بعد خوان وارد شد. بعداً نتایج آزمون را خواهیم داد.
  7. ما تکالیف خود را انجام دادیم. بعد خوردیم و بعد استراحت کردیم.
  8. داریو در خلوت با خواهرش صحبت کرد و بعد آنها به آشپزخانه ای که ما بودیم بازگشتند
  9. کشورهای هند ، چین و ژاپن به این توافق نامه خواهند پیوست و بعد جامائیکا ، پرتغال و پرو.
  10. کارخانه اسلحه سازی بعد همکاری آنها را پذیرفت و به ارتش خدمات ارائه داد.
  11. دولتی که تشکیل شد بعد در مورد حمله هوایی دشمن ، وی گفت كه مسئولیت به عهده خود آنها نبوده بلكه دولت قبلی بوده است.
  12. همه با هم به پارک رفتیم تا بازی کنیم و بعد ما به خانه من بازگشتیم
  13. روز اول تعطیلات برای بازدید از برج ایفل رفتیم و بعد ما به دیزنی رفتیم.
  14. در راه مدرسه ، توماس تعدادی شیرینی خریداری کرد بعد آنها را بین همکاران خود توزیع کنید.
  15. ضروری است که ما اولین ارائه را در صبح روز دوشنبه ارائه دهیم. بعد، ما به شما خواهیم گفت که چرا
  16. بعد از یک روز طولانی کار ، به دانشگاه رفتم و بعد برای شام به خانه جولیا.
  17. طوفان طولانی بود اما بعداً خورشید بیرون آمد.
  18. پس از فرود ماه ، دولت به فکر پروژه ای برای رسیدن به مریخ و بعد به ناهید
  19. ابتدا ما برای پیاده روی برای صعود به کوه ، بعد به کارخانه شکلات سازی و در آخر ما به هتل برمی گردیم.
  20. سارق خود را در کلانتری تحویل داد و بعد او به جرم خود محکوم شد.
  21. خوان آن روز زود بیدار شد. بعد، و بدون صبحانه ، او را به محل کار خود ترک کرد.
  22. برای ناهار به خانه مارتا رفتیم. بعدهمه ما برای خرید به بازار رفتیم.
  23. لازم بود توضیحاتی بدهد و این کار را کرد. بعد.
  24. بعد پس از یک تحقیق عالی در بازار ، تاجر ماشین های جدید فروشگاه بزرگ خود را خریداری کرد.
  25. بعد با تلاش فراوان ، به نمره عالی در پروژه علوم مدرسه دست یافتیم
  26. در کلاس علوم آزمایشی انجام دادیم که توانسته ام آن را تأیید کنم بعد صدها بار
  27. موضوع نمایشنامه مشخص خواهد شد بعد.
  28. بعد، کشورهای درگیر توافق نامه تجاری امضا کردند.
  29. بعد، روزنامه ها گم شدند.
  30. دختر در پارک تصادف کرد و بعد آنها او را برای معاینه به بیمارستان منتقل کردند.
  31. بعد با توجه به حقایق ، مجمع آقای گیمنز را برای سمت مدیر کل توصیه کرد.
  32. در تحقیقات پلیس هیچ اطلاعات دقیقی وجود نداشت اما بعد همسایگان آنچه را که دیده اند اعلام کردند.
  33. سند ارائه و تصویب شد بعد.
  34. آنها یک بازی عالی از بسکتبال و بعد بازیکنان پیروزی خود را جشن گرفتند.
  35. خواننده از مطبوعات طفره رفت اما بعد واقعیتهایی را که او را متهم کرده رد کرد
  36. مدیر گفت که بعد ما در مورد آن صحبت خواهیم کرد
  37. بعد در آن جلسه میان ژنرالها و فرماندهان ، بمباران قطع شد.
  38. ابتدا باید تکالیف خود را تمام کنم و بعد ما با پدرم یک خانه درختی خواهیم ساخت
  39. یهودیان مصر را ترک کردند و بعد آنها 40 سال قبل از ورود به سرزمین موعود در صحرا به سر بردند.
  40. ما همه با هم یک تیم درست کردیم ، اما بعد با هم عصبانی می شویم
  41. ما بسیار مصمم بودیم که با ربکا صحبت کنیم ، اما بعد پشیمان می شویم
  42. شاهدان علیه متجاوز شهادت دادند اما بعد توبه کردند.
  43. هر چند پارلمان سیاست های جدید اجتماعی را اعلام کرد بعد آنها را برای ما موثر ساخته است.
  44. معلم از ما خواست برخی کارهای مطالعات اجتماعی را انجام دهیم و به بعد ما گزارشی ارائه خواهیم داد
  45. ابتدا 6 آتش نشان برای خاموش کردن آتش حضور داشتند بعد دیگران وارد شدند.
  46. دو تخم مرغ ، کره و شکر و. را به مخلوط اضافه کنید بعد کم کم آرد با نشاسته.
  47. با مادر جرمیاس برای خوردن غذا در آن رستوران غذای ایتالیایی رفتیم. بعد او برای ادامه صحبت ما را به خانه خود دعوت کرد.
  48. در کارخانه تولید کفش ، کارمندان اعتصاب کردند تا بعد، آنها با تجار صحبت کردند.
  49. در این مسابقه اولین کسی که شرکت کرد فابیو بود ، دوم کارلوس ، آلفردو سوم و بعد، ماتیاس ، جولیا و من.
  50. ما تصمیم خود را اعلام خواهیم کرد بعد.